2013/02/08

nowa kolekcja Tally Weijl

W sklepach pojawiają się już kolekcje wiosenne, zgodnie  z trendami możemy wybierać między pastelami, azteckimi wzorami, "wybielanym" jeansem i ombre ubraniami. Mi osobiście przypadła do gustu propozycja Tally Weijl - mam słabość do tego sklepu, dlatego poświęcę mu ten post. Przeglądając ich lookbook, najbardziej przypadły mi do gustu stylizacje sportowe, chociaż buty na obcasie też są warte grzechu. Zamieszczam zdjęcia z ich stronki internetowej. Co myślicie o takich połączeniach?


koszulka w azteckie wzory

spodnie biały + czarny / ombre bluzka

koszula jeansowa / sukienka w azteckie wzory

body motyw galaxy / jeansowa kamizelka

spódnica z dłuższym tyłem (dostępna też w kolorze nude)


trampki z pastelowymi sznurówkami



długo poszukiwane przeze mnie klasyczne szpilki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz