2013/01/17

olejki do włosów

Świeży post dotyczący (jak w temacie) olejków do włosów. Chciałam podzielić się z wami opiniami na temat czterech produktów, których miałam okazję używać. Moje włosy wiele przeszły, od prostowania prostownicą za 30 zł, przez farbowanie na czarno i rozjaśnianie do blondu po obecne odświeżanie koloru i używanie prostownicy ceramicznej. Tak czy siak mam nadzieję, że swoje najgorsze dni mają już za sobą, staram się je oszczędzać i odżywiać, dlatego testuję przeróżne specyfiki kosmetyczne. Skupię się na olejkach, ponieważ wśród nich znalazłam swojego faworyta.

Jedwab Biosilk- dobrze wszystkim znany. Opakowanie małe - ok. 5 zł. Jak dla mnie za tłusta, za gęsta i za ciężka konsystencja, która tylko obciążała moje włosy i w efekcie sklejała. Używałam go przed wysuszeniem i przed prostowaniem, ale pod wpływem gorących zabiegów ten kosmetyk  zaczynał się lepić/ kleić. Osobiście - nie polecam.

Jedwab Joanna - około 14 zł. Używam go sporadycznie jeśli muszę. Podobne działanie co produkt wyżej, z tym, że mniej "klejąca" konsystencja. Odniosłam wrażenie, że bardziej obkleja włosy niż odżywia. Za tą cenę można spróbować.

Serum na końcówki Avon- ok. 13 zł. Odpowiednia konsystencja, nie jest już tak klejący jak produkty wyżej. Minus za przeznaczenie tylko do końcówek. Nie zauważyłam poprawy kondycji włosów, ale używanie go było przyjemne i ułatwiało rozczesywanie (wtedy akurat rozjaśnianego blondu).

Mój faworyt olejek firmy JOICO- ok. 85 zł. Cena jest wysoka, ale na prawdę warto. Po pierwsze wydajność, mam go od pięciu miesięcy i zostało mi go około 2 cm wysokości w buteleczce. Po drugie działanie: nie obciąża włosów nawet jak nałoży mi się go za dużo, włosy cały dzień są miękkie i puszyste, ale nie spuszone. Polecam osobom z włosami zniszczonymi, farbowanymi, jak i zdrowymi. Na pewno kupię kolejne opakowanie.

2 komentarze:

  1. świetny post, pomocny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani wybór olejku ostatniego (JOICO) jest najlepszy!!Sama go stosowałam przez długi czas:) Teraz stosuje inny olejek, ale też zostałam wierna tej firmie.Niestety minusem całej linii kosmetyków Joico jest cena, ale w tym wypadku cena=jakość!!!
    Gorąco polecam wszystkie kosmetyki ...sama sprawdziłam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń