2013/01/22

kierunek - lodowisko

Zima wróciła, jak na razie na dobre. Prócz wielkich zasp śniegu na ulicach i mrozu, są też plusy. Mowa o sportach zimowych, a konkretnie o łyżwach. Dlaczego ten sport? Ponieważ nigdy nie pałałam miłością do tej dyscypliny, jednak wczoraj stwierdziłam, że trzeba się przemóc i spróbować jeszcze raz. Za raz za tą myślą, przyszła kolejna: "W co ja się ubiorę?". I zaczęło się okrywanie drugiego dna szafy :) Ja osobiście wybrałam dresy (które już znacie) i brązową puchową kurtkę, czapka, szalik i rękawiczki. Zamieszczam trzy autorskie propozycję stylizacji, w zależności od naszych upodobań (sportowo lub elegancko) i rodzaju lodowiska (hala, namiot lub open space).

A tak nawiasem, nie było tak źle, chyba jednak jeszcze odwiedzę nie jedną taflę lodu.




Łyżwy Hokejowe  TEMPISH  model: Pro Jet Lady  cena:145zł






Łyżwy Figurowe  JACKSON ARTISTE cena:550 zł




Łyżwy figurowe  CHIC TEMPISH  cena:85 zł

1 komentarz:

  1. Łyżwy kupione...oczywiście białe figurówki z brązowym futerkiem :P
    Teraz pozostaje tylko szaleć na lodowiskach.
    Natalia mam nadzieję,że spodobało się Tobie na tyle, że łyżwy już nie będą dla Ciebie obce :):)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń