2013/03/08

Dzień Kobiet

Dzisiaj Dzień Kobiet , wszystkie doskonale o nim pamiętamy, w przeciwieństwie do mężczyzn. ;)
Z tej okazji chciałam pożyczyć nam więcej cierpliwości do nich, a dodatkowo wspomnieć o jednej z części naszej garderoby- butach.
Wszystkie je uwielbiamy - im więcej w szafie tym lepiej. Gusta są różne od sportowych, po eleganckie. Ja osobiście preferuję ten drugi typ.
Modne i powszechne stało się kupowanie butów przez internet. Sama nie jestem zwolenniczką tej metody, bo jak każda ma swoje wady i zalety; na pewno nie musimy stać w kolejkach, przepychać się między ludźmi czy tracić czasu na zwiedzanie wszystkich obuwniczych w okolicy, ale z drugiej strony, jeśli czegoś nie mogę przymierzyć to skąd mam wiedzieć czy będzie pasowało?
Mimo wszystko wirtualne shoes shops stają się co raz bardziej popularne, do najbardziej znanych należą:

Wybór jest ogromny, a każda z nas zasługuje na odrobinę luksusu, zwłaszcza w tym szczególnym dniu ;).






P.S. U mnie w pracy pojawiły się już pierwsze kwiaty i życzenia :)


Trzymajcie się ciepło, bo zima wraca, a ja wybieram się w South Trip - relacja już w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz